Шановні відвідувачі нашого сайту! Раді поділитися нашими досягненнями за 2020-2021 навчальний рік!

Діти та педагоги брали активну участь у всіх заходах міста та отримували призові місця:

У конкурсі «Крок до зірок» діти посіли I-місце у номінації «Танцювальна галактика»

 

Ми дуже пишаємося талантом Івана та Данила Редчиця, які отримали диплом переможця міського конкурсу «Літературні намистинки» у номінації "Читання прози і віршів"

Колектив ЗДО взяв участь у Лайт-конкурсі "Краще естетичне оздоблення Фойє"-2021, посівши ІІІ місце

Також брали участь у міському конкурсі дошкільнят «Світ очима дітей» та міській спартакіаді "Крок до Олімпу".

Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації. Основною формою удосконалення рівня професійної компетентності є самовдосконалення шляхом цілеспрямованої і систематичної самоосвітньої діяльності. Серед форм організації підвищення кваліфікації, які обираються вихователями, найбільш поширеними є участь у вебінарах, тренінгах, майстер-класах, конференціях та на курсах в ХАНО. Наявний перспективний план проходження атестації та підвищення кваліфікації, свідоцтва та сертифікати. Педагогічні працівники брали активну участь у методичному навчанні: Вебінар Н.Гавриш: «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку»; Пленер-практикум М.М. Шуть: Соціокультурні ігри дітей у сучасних умовах - «Fabrik patterns»; практикум Г. Чепурний «Мнемотехніка: розвиток зв’язного мовлення»; вебінар Г. Чепурний «Мнемотехніка: дивергентне мислення», що сприяло розвитку їх творчих здібностей та підвищенню майстерності. Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного росту педагогів з урахуванням індивідуальних можливостей кожного із них.

А також, ми продовжуємо активно брати участь у створені проєктів для покращення благоустрою території та закладу.

 

МОНІТОРИГ ДОСЯГНЕНЬ

ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 

ЗА 2020 - 2021 Н. Р.

2021.jpg — 2.17 MB 

 

Що треба знати про
новий коронавірус?

                   

 

 

 

 

 

19 січня 2019 року набув чинності Закон України від18.12.2019року
№ 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»

 

ЩО ТАКЕ БУЛІНГ?

Булінг – це агресивна поведінка, що зазвичай повторюється. Вона має за мету завдати шкоду, викликати страх або тривогу, або ж створити негативне середовище у школі для іншої особи. Булінг виникає у ситуації, в якій існує реальний чи уявний дисбаланс сил.

Президент підписав закон про протидію булінгу 16 січня. Він набирає чинності наступного дня після публікації в офіційній пресі. Цей закон передбачає чіткий алгоритм дій на випадок цькування.

Дієві поради батькам, як виявити чи протистояти булінгу дають у МОЗ.

Ознаки булінгу:

1.                у дитини немає друзів;

2.                дитина боїться іти до школи;

3.                має низьку самооцінку;

4.                у дитини з’являються зіпсовані речі;

5.                дитина сама наносить собі ушкодження;

6.                сумна після спілкування у соціальних мережах.

У такому разі батькам та керівникам варто поговорити із дитиною, вислухати та допомогти вирішити проблемну ситуацію.

ХТО СТАЄ ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ?

В групі ризику може опинитися будь-яка дитина, яка вирізняється із загального кола своїх однолітків. Дітей можуть цькувати за:

·         зовнішній вигляд (підґрунтям для глузувань може стати занадто високий або занадто низький зріст, вага тіла, національність, фізичні обмеження);

·         успішність або неуспішність у навчанні;

·         матеріальні можливості;

·         особливості характеру.

Крім того, жертвою булінгу може стати той, кому складно спілкуватися з однолітками, хто поводиться відлюдкувато чи, навпаки, провокативно.

Варто зазначити, що сором’язливі та закриті до спілкування діти стають жертвами булінгу в 2 рази частіше.

 Всі ці риси не обов’язково, але можуть призводити до цькування (зазвичай у школі чи в соціальних мережах).

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

(учнів, вихованців)

У закладах освіти мають захищати дітей під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, булінгу (цькування), приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам.

На отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг матимуть право:

·   особи, які постраждали від булінгу (цькування),

·   особи, які стали свідком боулінгу,

·   особи, які вчинили булінг (цькування).

При цьому здобувачі освіти зокрема зобов’язані:

· поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

· відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

·повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно них, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

 

ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ (З ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ) ЗАЯВИ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ)

1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.                                                                                                                                        

2.  На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).                                                                                                                           

 

3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.                                                   

4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.                                                                                                                   

5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

 

ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) У ЗДО

 1. При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу (цькування) батьки, законні представники дитини, вихователль, сама дитина або інші учасники освітнього процесу повідомляють про це адміністрацію закладу освіти.

2. Керівник закладу освіти отримавши заяву про випадок боулінгу (цькування) невідкладно реагує на представлені факти:

2.1. Приймає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.

2.2. Наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадку булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів 

3. Результати службового розслідування викладаються в акті.

4. У разі підтвердження факту булінгу (цькування), адміністрація закладу освіти повідомляє відділ поліції та службу у справах дітей.

5. Рішення комісії реєструється в окремому журналі та доводиться до відома постраждалого.

6. Адміністрація закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учасникам освітнього процесу, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).